Vlastníte e-shop? Investujte také čas do notifikací

0
598

Notifikace v naší zemi stále využívá jen nízké procento majitelů e-shopů. Přitom se jedná o moderní komunikační kanál, s jehož pomocí usnadníte svým klientům vyhledávání informací. Čím vám notifikace pomohou?

Notifikace usnadňují komunikaci

Zatímco v dřívějších dobách se klienti informovali o aktuálních nabídkách nebo akcích z letáků či e-mailů, dnes již existují navštěvovanější a využívanější komunikační kanály. Mezi ty se řadí například sociální sítě nebo mobilní notifikace. S těmi máte jistotu, že zasáhnete mnohem větší počet uživatelů. Svým klientům tak usnadníte vyhledávání informací, které jsou pro ně přínosné. Co se v notifikacích může objevit za informace?

Klienti notifikace ocení

Aby byla informace, kterou se svými klienty sdílíte, přínosná pro obě strany, měla by přilákat pozornost a nabídnout aktuální informace. Máte v plánu uskutečnit soutěž se zajímavými odměnami? Výborně. Tato informace zaujme celou řadu vašich klientů. Budete uvádět časově omezenou nabídku? I zde se hodí oslovit co nejvíce zákazníků pomocí webové nebo mobilní notifikace. Vidíte přínos pro váš marketingový plán? Notifikace lze i gamifikovat.

I když nejsou na stránce

Po odsouhlasení příjmu notifikací se vašim zákazníkům budou zobrazovat sdělení, která jim budete posílat. A to vždy, když bude jejich přístroj připojen na internet. Vaše sdělení se tedy klientům zobrazí i v době, kdy zrovna nebudou brouzdat vašimi internetovými stránkami. Stále tak budou mít přehled o nabídkách, které by pro ně mohly být zajímavé a přínosné. Stačí, když je jejich přístroj zrovna na internetu a vaše zpráva jim vždy přijde.

Mobilní notifikace jsou přínosné pro obě strany – zákazníci ocení zajímavou nabídku, vy máte možnost oslovit svými produkty a službami širší počet zákazníků než v případě, kdy informaci sdílíte pouze na svých stránkách.

Předchozí článekLenovo ThinkPad T450s
Další článekProč jen úrazové pojištění pro rodinu nestačí aneb zranění nejsou jediná rizika